مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 تیر 1395 ساعت 20:362016-07-13اقتصادي

مدیرعامل توزیع برق سمنان: 65 درصد انرژی ساختمان های اداری صرف تبرید و روشنایی می شود


مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان گفت: بیش از 65 درصد انرژی مصرفی ساختمان های اداری صرف تبرید و روشنایی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، سیدمحمد موسوی زاده در سومین جلسه شورای مدیریت بحران استان سمنان، گزارشی از وضع مصرف برق در تابستان و راهکارهای بهینه سازی مصرف مبتنی بر سیاست های ابلاغی اقتصاد مقاومتی را در این بخش ارائه کرد.

وی بیان داشت: تراز مصرفی انرژی الکتریکی ساختمان های اداری، مبین این نکته است که 5/65 درصد آن صرف تبرید و روشنایی می شود.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان با اشاره به اینکه بیشترین مقدار دیماند مصرفی ساختمان های اداری در استان، 8 هزار و 298 کیلووات است، گفت: پیش بینی می شود با تغییر ساعت کار، دیماند مصرفی بین یک هزار و 500 تا 2 هزار کیلووات کاهش پیدا کند.

موسوی زاده تصریح کرد: در صورت اجرای صحیح ضوابط و خارج کردن لوازم و تجهیزات اداری و سامانه های سرمایشی بعد از ساعات اداری، دیماند مصرفی قریب 3 هزار کیلووات در ساعات اوج کاهش یافته و حدود 60 میلیارد ریال صرفه جویی ریالی را به همراه خواهد داشت.

وی خاطرنشان کرد: تعیین فردی به عنوان مدیر انرژی در ادارات، ارزیابی عملکرد مدیران دستگاه های اجرایی در خصوص بهینه سازی مصرف انرژی، برگزاری جلسات آموزش راهکارهای بهینه سازی مصرف انرژی برای کلیه کارکنان، بررسی و تکمیل مستمر و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیرعامل توزیع برق سمنان: 65 درصد انرژی ساختمان های اداری صرف تبرید و روشنایی می شود

مدیرعامل توزیع برق سمنان: 65 درصد انرژی ساختمان های اداری صرف تبرید و روشنایی می شود