مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 تیر 1395 ساعت 18:362016-07-10حوادث

عضو شورای اسلامی شهر رشت: بازار رشت نیازمند کالبدشکافی خدمات است


بازار رشت به لحاظ خدمات ایمنی نیازمند کالبدشکافی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از رشت، رضا رسولی عصر امروز در جلسه شورای اسلامی این شهر با اشاره به اینکه چند سالی است که خرید لوازم اتوماتیک برای سازمان آتش نشانی در بودجه گنجانده نمی شود، اظهار کرد: تاکنون این اقدام به سرانجام نرسیده است.

وی گفت: با آتش سوزی که در برج طاووس منطقه آزاد انزلی اتفاق افتاد زنگ خطر برای شهر ما نیز نواخته شد.

عضو شورای اسلامی شهر رشت به وضعیت ایمنی بازار این شهر اشاره کرد و افزود: حریقی که امروز در بازار رشت به وقوع پیوست این نگرانی را افزایش داد و باید هر چه سریع تر برای خرید تجهیزات سازمان آتش نشانی وارد عمل شد.

وی با بیان اینکه بازار رشت قلب تپنده این شهر است، تصریح کرد: اگر امروز حریق بازار کنترل نمی شد عواقب بسیار بدی به همراه داشت.

رسولی اضافه کرد: در سال های اخیر نسبت به کیفیت خدمات در بازار توجه چندانی صورت نگرفته و امروزه نگرانی های زیادی در این زمینه وجود دارد.

وی با تصریح بر اینکه توجه به بازار باید در اولویت کاری شهرداری و شورا قرار گیرد؛ خاطرنشان کرد: بازار رشت به لحاظ خدمات ایمنی نیازمند کالبد شکافی است.

این عضو شورای شهر رشت افزود: بازار رشت به لحاظ مشاغل، نوع چیدمان انبارها، کابل ها و سیم هایی که از طرفین در مسیر آن قرار دارد، از وضعیت بسیار نگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عضو شورای اسلامی شهر رشت: بازار رشت نیازمند کالبدشکافی خدمات است

عضو شورای اسلامی شهر رشت: بازار رشت نیازمند کالبدشکافی خدمات است