مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 تیر 1395 ساعت 12:462016-07-02سياسي

کلیه دستگاه ها موظفند با پرداخت های غیرمتعارف قاطعانه برخورد کنند/ دفتر هم موظف است


رهبر انقلاب در پاسخ به نامه معاون اول رییس جمهورتاکید کردند:«کلیه دستگاه ها موظفند نسبت به پرداخت های غیرمتعارف حساسیت نشان دهند».

- رهبر انقلاب در پاسخ به نامه معاون اول رییس جمهورتاکید کردند: کلیه دستگاه ها موظفند نسبت به پرداخت های غیرمتعارف حساسیت نشان دهند .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، در پی ارسال نامه معاون اول رییس جمهور به رهبر معظم انقلاب مبنی بر درخواست همکاری و مشارکت همه دستگاه ها و نهادهای عمومی کشور با دولت در ایجاد انضباط به ویژه در امور مالی و رعایت کامل قوانین و مقررات و حرکت بر مدار قانون، مقام معظم رهبری به نامه دکتر جهانگیری پاسخ دادند .

متن کامل پاسخ مقام معظم رهبری بدین شرح است: کلیه دستگاه ها موظفند نسبت به پرداخت های غیرمتعارف حساسیت نشان دهند و قاطعانه با موارد تخلف برخورد کنند.

دفتر هم موظف است ضوابط مصوب دولت را در مجموعه های وابسته به خود مورد توجه و امعان نظر قرار دهد.

گفتنی است، دکتر اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهور در تاریخ 25/3/95 با ارسال نامه ای به رهبر معظم انقلاب اسلامی با تاکید بر اینکه دولت یازدهم از ابتدای استقرار، اهتمام ویژه ای به ایجاد انضباط بویژه در امور مالی و رعایت کامل قوانین و مقررات و حرکت بر مدار آن داشته است و چنین موضوع مهمی را از جمله مهمترین ماموریت های خو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلیه دستگاه ها موظفند با پرداخت های غیرمتعارف قاطعانه برخورد کنند/ دفتر هم موظف است

کلیه دستگاه ها موظفند با پرداخت های غیرمتعارف قاطعانه برخورد کنند/ دفتر هم موظف است