مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 تیر 1395 ساعت 10:312016-07-02سياسي

فارس گزارش می دهد طبق منابع غیر رسمی لاله جین جهانی شد


با توجه به انتشار خبر جهانی شدن لاله جین از سوی یکی از روزنامه های همدان، با پیگیری انجام شده، مشخص شد هنوز اعلام رسمی از این موضوع صورت نگرفته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از همدان، لاله جین به عنوان قطب سفال و سرامیک ایران‎زمین؛ یکی از گزینه جهانی شدن بود که این روزها در انتظار صدور رأی شورای جهانی صنایع دستی است.

11 اردیبهشت ماه داوری و ارزیابی از سوی شورای جهانی صنایع دستی انجام شد و این شهر این روزها مهیای جهانی شدن است، عنوانی که برند این شهر کوچک را جهانی خواهد کرد.

این عنوان از همان روزهای نخست بر نام این شهر کوچک نقش بست و همه امیدوار بودند به زودی این عنوان بر پیشانی این شهر حک شود؛ امروز تیتر یک یکی از روزنامه های همدان خبر از جهانی شدن لاله ‎جین داشت که در این رابطه معاون صنایع دستی همدان در گفت وگو با فارس اظهار کرد: با وجود اینکه به صورت غیر رسمی جهانی شدن لاله جین مطرح شده است، اما به صورت رسمی هنوز نمی توان در این خصوص سخن گفت.

علیرضا قاسمی در خصوص زمان دقیق اعلام خبر جهانی شدن بیان کرد: یک هفته دیگر می توان در این خصوص به طور قطعی نظر داد.

وی تصریح کرد: شهر سفال و سرامیک ایران‎زمین با توجه به تولیدات و صادراتی که در زمینه سفال دارد، ظرفیت جهانی شدن را دارد اما این مسئله منوط به اعلام نتایج داوری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس گزارش می دهد طبق منابع غیر رسمی لاله جین جهانی شد

فارس گزارش می دهد طبق منابع غیر رسمی لاله جین جهانی شد