مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 تیر 1395 ساعت 10:112016-07-02دانش

درخشش تیم های رباتیک دانشگاه امیرکبیر در مسابقات جهانی ربوکاپ 2016 آلمان


تیم های دانشگاه صنعتی امیرکبیر (پلی تکینک تهران)، در مسابقات جهانی ربوکاپ توانستند با پشت سرگذاشتن رقبای خود به مرحله بعد صعود نمایند.

- اخبار دانشگاهی را از کانال اخبار دانشگاهی SNN.

ir" دنبال کنید به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، در این مسابقات که از روز 10 تیر ماه سال جاری در شهر لایپزیگ کشور آلمان در حال برگزاری است، دانشگاه صنعتی امیرکبیر با سه تیم ربات های شبیه ساز امداد و نجات، انسان نمای سایز نوجوان و فوتبالیست سایز کوچک حضور دارد که در پایان روز دوم این رقابت ها توانستند با پشت سرگذاشتن رقبای خود به مرحله بعد صعود نمایند.

در این مسابقات تیم ربات های شبیه ساز امداد و نجات موفق شد با برتری برابر همه رقبای خود به مقام به مرحله دوم راه پیدا نماید.

در رقابت های لیگ ربات های انسان نمای سایز نوجوان، تیم دانشگاه صنعنی امیرکبیر موفق شد تا با پشت سر نهادن رقابت های مقدماتی، به مرحله نیمه نهایی این رقابت ها صعود کرده و در این مرحله و در روز سوم مسابقات به دیدار تیم قهرمان دوره های قبل یعنی آلمان برود.

همچنین تیم ربات های فوتبالیست سایز کوچک دانشگاه نیز توانست با پشت سرگذاشتن رقبای خود از کشورهای ژاپن و کلمبیا به عنوان تیم نخست به مرحله یک چهارم این رقابت ها صعود کرده و منتظر بازی خود در این مرحله باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخشش تیم های رباتیک دانشگاه امیرکبیر در مسابقات جهانی ربوکاپ 2016 آلمان

درخشش تیم های رباتیک دانشگاه امیرکبیر در مسابقات جهانی ربوکاپ 2016 آلمان