مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 تیر 1395 ساعت 10:102016-07-02دانش

کاهش تصادفات در شرکت واحد اتوبوسرانی تهران


مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی شهر تهران از کاهش 12 درصدی تصادفات فوتی و 21 درصدی تصادفات خسارتی در این شرکت در سال 94 خبر داد.

- پیمان سنندجی در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما "گفت: طی سال 94 در تداوم برنامه های آموزشی تئوری و عملی اتوبوسرانان شرکت واحد با همکاری دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی موفق شدیم علاوه بر اعتلای سطح دانش همکاران، بهبود ضریب ایمنی و کاهش آمار تصادفات را شاهد باشیم.

وی افزود: در سال گذشته قریب به 800 نفر از اتوبوسرانان دوره های تکمیلی و ضمن خدمت را با موفقیت طی کردند و دست آورد افزایش دانش فنی و علمی این عزیزان کاهش 12 درصدی تصادفات فوتی و 21 درصدی تصادفات خسارتی در مقایسه با سال 93 بوده است.

سنندجی گفت: تعداد تصادف جرحی تفاوت محسوسی نکرده اما در سال گذشته 7 مورد تصادف منجر به فوت داشته ایم که عموماً ناشی از برخورد عابران پیاده یا راکبین موتورسوار بوده است.

وی از شهروندان درخواست کرد از ورود به مسیرهای ویژه اتوبوس های تندرو خودداری کنند و در محل هایی که پل های مخصوص عابران پیاده وجود دارد شهروندان حتماً از پل های غیر هم سطح یا نقاط خط کشی شده عبور کنند؛ تردد غیر مجاز وسایل نقلیه در خطوط تندرو(BRT) به ویژه موتورسواران می تواند زمینه و بستر تصادفات را فراهم کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش تصادفات در شرکت واحد اتوبوسرانی تهران

کاهش تصادفات در شرکت واحد اتوبوسرانی تهران