مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 تیر 1395 ساعت 09:412016-07-02حوادث

معاون عملیات آتش نشانی شهریار خبر داد نجات فرد گرفتار در چاه 10 متری در شهریار


معاون عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار از سقوط منجر به مصدومیت شدید مردی در چاه 10 متری به علت نامعلوم در این شهر خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از غرب استان تهران، حمیدرضا دمرچیلو صبح امروز در حاشیه بازدید از ایستگاه آتش نشانی 801 رضی آباد اظهار کرد: با تلاش آتش نشانان مردی حدوداً 67 ساله از چاه 10 متری در شهریار خارج و برای ادامه درمان تحویل اورژانس شد.

وی بیان کرد: ساعت 12 و 43 دقیقه روز پنجشنبه دهم تیرماه 95 طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار سقوط شخصی داخل چاه واقع در شهریار، رضی آباد بالا، خیابان ولیعصر(عج)، کوچه انقلاب گزارش شد.

معاون عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار تصریح کرد: ستاد فرماندهی این سازمان بلافاصله امدادگران ایستگاه های 801 رضی آباد و 101 مرکزی را به محل اعزام کرد و با توجه به حساسیت موضوع سرپرست سازمان آتش نشانی شهریار به همراه بنده در محل حادثه حضور یافتیم.

وی خاطرنشان کرد: در بدو ورود مأمورین مشاهده شد مردی 67 ساله به علت نامعلوم داخل چاهی حدوداً 10 متری سقوط کرده و منجر به مصدومیت شدید وی شده است.

دمرچیلو در پایان متذکر شد: با سرعت عمل آتش نشانان سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار و انجام کمک های اولیه و فیکس کردن کمر، گردن و پا، شخص مصدوم از داخل چاه خارج و برای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون عملیات آتش نشانی شهریار خبر داد نجات فرد گرفتار در چاه 10 متری در شهریار

معاون عملیات آتش نشانی شهریار خبر داد نجات فرد گرفتار در چاه 10 متری در شهریار