مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 تیر 1395 ساعت 08:562016-07-02اجتماعي

کارشناس پیش بینی جوی اداره کل هواشناسی استان زنجان: هوای استان زنجان خنک می شود


کارشناس پیش بینی جوی اداره کل هواشناسی استان زنجان به آغاز روند کاهش دمای استان از بعد از ظهر امروز اشاره کرد و گفت: وزش باد شدید دیگر پدیده جوی این هفته خواهد بود.

- حسین سلطانی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان وضعیت جوی امروز استان زنجان را صاف تا قسمتی ابری پیش بینی و اظهار کرد: این وضعیت جوی در برخی نقاط همراه با وزش باد شدید خواهد بود.

وی سرعت وزش باد پیش بینی شده برای امروز بعد از ظهر استان زنجان را 40 تا 70 کیلومتر بر ساعت پیش بینی و اضافه کرد: این وضعیت جوی تا چند روز آینده در سطح استان ادامه می یابد.

کارشناس پیش بینی جوی اداره کل هواشناسی استان زنجان از آغاز روند کاهش دمای استان از بعد از ظهر امروز خبر داد و تصریح کرد: این کاهش دما تا اواسط هفته جاری ادامه یافته و سپس تا آخر هفته پایدار می شود.

سلطانی دمای فعلی شهر زنجان را 24 درجه بالای صفر اعلام کرد و ادامه داد: این دما نسبت به روز گذشته در این ساعت افزایش یافته است.

وی نوسان دمایی شهر زنجان را طی روز گذشته 21 درجه اعلام کرد و افزود: زنجان در این بازه زمانی دمایی بین 17 و 38 درجه بالای صفر را پشت سر گذاشته است.

کارشناس پیش بینی جوی اداره کل هواشناسی استان زنجان از ثبت دمای 40 درجه بالای صفر در استان طی روز گذشته خبر داد و ابراز کرد: این دما از ماهنشان گزارش شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارشناس پیش بینی جوی اداره کل هواشناسی استان زنجان: هوای استان زنجان خنک می شود

کارشناس پیش بینی جوی اداره کل هواشناسی استان زنجان: هوای استان زنجان خنک می شود