مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 تیر 1395 ساعت 08:562016-07-02اقتصادي

پس از گذشت یک سال پارک سراج بابل در مرحله کلنگ‎زنی باقی مانده است


پس از گذشت حدود یک‎سال از کلنگ‎زنی پارک سراج بابل، این پروژه هنوز در مرحله کلنگ‎زنی باقی مانده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از شهرستان بابل، پارک سراج بابل در هفته نخست مردادماه سال گذشته کلنگ‎زنی شد، این پروژه با اعتبار 12.

5 میلیارد ریال در فضایی به مساحت یک هکتار قرار بود که در 12 ماهه آینده تکمیل شود اما اکنون که به این تاریخ نزدیک شده‎ایم، خبری از اجرای این پروژه نیست.

در این زمینه، رییس کمیسیون فضای سبز شورای شهر بابل به فارس گفت: با توجه به اینکه در مردادماه سال 94 زمینی در منطقه امیرکبیر غربی به عنوان پارک سراج کلنگ زنی شده و زمان پایان آن 12 ماهه بوده است، اینک پس از گذشت 11 ماه از کلنگ زنی پروژه، عملیات اجرایی آن به جایی نرسیده است.

مهدی علیجان زاده کاشی با بیان اینکه من در زمان کلنگ زنی افتخار خدمت به مردم بابل را نداشتم، افزود: اما پس از حضور در جلسات کمیسیون های مشترک، با تغییر نقشه و چندین ماه جابه جایی پیمانکار توانستیم 25 درصد کاهش هزینه داشته باشیم و پس از آن نیز چندین مصوبه برای اجرایی شدن ساخت پارک به تصویب رسید.

وی ادامه داد: در جلسه ماه اخیر کمیسیون مشترک متوجه شدیم که شهرداری پس از تفکیک زمین سراج، هیچ سندی برای این مکان ندارد و مدعی جدی به نام اوقاف نیز وجود دارد و بین متصرف و اوقاف و شهرداری مشکلاتی در میان است ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پس از گذشت یک سال پارک سراج بابل در مرحله کلنگ‎زنی باقی مانده است

پس از گذشت یک سال پارک سراج بابل در مرحله کلنگ‎زنی باقی مانده است