مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 تیر 1395 ساعت 00:552016-07-01بين الملل

تلاش می کنیم در حملات هوایی، غیرنظامیان کمتر آسیب ببینند!


در حملات ارتش آمریکا در کشورهایی که با واشنگتن در جنگ نیستند حدود 116 غیرنظامی به اشتباه کشته شده اند.

- در واکنش به آمار بالای غیرنظامیان کشته شده در حمله پهپادها؛ تلاش می کنیم در حملات هوایی، غیرنظامیان کمتر آسیب ببینند! " اذعان رییس اطلاعات ملی آمریکا: در حملات ارتش آمریکا در کشورهایی که با واشنگتن در جنگ نیستند حدود 116 غیرنظامی به اشتباه کشته شده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما"؛ جاش ارنست، سخنگوی کاخ سفید در نشست خبری روزانه مدعی شد: آمریکا تلاش می کند در حملات هوایی خود با هواپیماهای بدون سرنشین، کمترین آسیب به غیر نظامیان وارد شود.

ارنست با اشاره به سیاست های اوباما در طول ریاست جمهوری و تلاش برای اتحاد و شراکت با کشورهای مختلف گفت رییس جمهور اوباما قطعا باور دارد که همکاری با کشورهای دیگر و نفوذ بر روی آنها می تواند در پیشبرد منافع آمریکا نقش داشته باشد و رییس جمهور بعدی نیز باید این سیاست را ادامه دارد.

وی همچنین مدعی شد به باور رییس جمهور اوباما، راهبرد ضد تروریسم ما به مراتب موثرتر است و تا جایی که امکان داشته باشد، شفافیت لازم را اعمال کرده ایم.

البته نتایجی که به دست آمده است، به صورت کامل با خواست های ما همخوانی ندارد زیرا آمریکا حتی بیش از آنچه که قوانین بین المللی مقدور می دارد، تدا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش می کنیم در حملات هوایی، غیرنظامیان کمتر آسیب ببینند!

تلاش می کنیم در حملات هوایی، غیرنظامیان کمتر آسیب ببینند!