مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 تیر 1395 ساعت 00:202016-07-01سياسي

گرامیداشت روز جهانی قدس در جهموری آذربایجان


از باکو، با حضور جمعی از سفیران کشورهای اسلامی در جمهوری آذربایجان مراسم ویژه ای در گرامیداشت روز جهانی قدس برگزار شد.

در این همایش که حجت الاسلام اجاق نژاد نماینده ولی فقیه در جمهوری آذربایجان و شیخ الاسلام الله شکور پاشا زاده رییس اداره مسلمانان قفقاز نیز حضور داشتند محسن پاک آیین سفیر کشورمان در جمهوری آذربایجان روز جهانی قدس را روز همه مستضعفان اعلام کرد.

ناصر عبدالرحیم سفیر فلسطین در جمهوری آذربایجان نیز در این مراسم نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز جهانی قدس با ابتکار حضرت امام خمینی (ره) را موجب توجه جهانیان به مظلومیت فلسطین وفراموش نشدن آن دانست و گفت: در سایه این ابتکار امروز شاهد حمایت مسلمانان از فلسطین در مقابل جنایات صهیونیست ها هستیم.

وی با اشاره به اشغال چندین ساله سرزمین اسلامی فلسطین توسط صهیونیست ها گفت: رژیم صهیونیستی در این مدت از همه توان خود برای غصب سرزمین ما استفاده کرده اما عزم و اراده و مقاومت مردم فلسطین مانع از اجرای کامل نقشه های شوم این رژیم غاصب شده است.

مبارز قربانلی رییس کمیته دولتی امور تشکل های دینی جمهوری آذربایجان هم در این مراسم با اشاره به رویدادهای جهان اسلام گفت: جهان اسلام متاسفانه اوضاع سختی را سپری می کند و با توجه به مناقشه های جهان اسلام در چند سال گ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گرامیداشت روز جهانی قدس در جهموری آذربایجان

گرامیداشت روز جهانی قدس در جهموری آذربایجان