مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 11 تیر 1395 ساعت 19:052016-07-01اقتصادي

نمایندگان موسسه آمریکایی فیچ (Fitch) به ایران آمدند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازمقامات عالی رتبه بانکی ایران، پس از گذشت 6 ماه از تحریم های بین المللی و بعد از افزایش علاقه بانک های خارجی به حضور در ایران ، نمایندگانی از موسسه اعتباری فیچ به ایران آمده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اکبر کمیجانی، قائم مقام بانک مرکزی ایران، در یک مصاحبه در حاشیه اجلاس بین المللی اقتصاد در سنپترزبورگ گفت که نمایندگان موسسه فیچ همچنین در اوایل ماه جاری میلادی به ایران امده بودند تا شرایط اولیه اقتصاد ایران را مورد ارزیابی قرار دهند اما در مورد جزییات دیدارها چیزی نگفت.

وی همچنین ادامه داد: موسسه فیچ در حال بررسی پیشرفت ها در بخش اقتصادی و همچنین در بخش بانکی است و در حال انجام عملیات عادی خود می باشد.

یک سخنگو از موسسه فیچ در ماه مارچ به بلومبرگ گفته بود که در حال گفت وگو با ایران هستند اما فاش نکرده بود دقیقا چه زمانی به عملیات رتبه بندی در ایران خواهند پرداخت.

کمیجانی همچنان در مصاحبه اش اعلام کرد: بانک های اروپایی و آسیایی و همچنین وام دهندگان بزرگ در حال بازگشت به ایران هستند و همچنین بانک های سطح متوسط و کوچک جهانی هم اکنون تشکیلات خود را در ایران راه اندازی کرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایندگان موسسه آمریکایی فیچ (Fitch) به ایران آمدند

نمایندگان موسسه آمریکایی فیچ (Fitch) به ایران آمدند