مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 11 تیر 1395 ساعت 16:112016-07-01حوادث

در شهر مرند برخورد موتورسیکلت با دیوار، مرگ جوان 22 ساله را در پی داشت


مسؤول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی آذربایجان شرقی گفت: برخورد موتورسیکلت با دیوار در شهر مرند، فوت یک نفر را به دنبال داشت.

- برخورد موتورسیکلت با دیوار، مرگ جوان 22 ساله را در پی داشت مسؤول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی آذربایجان شرقی گفت: برخورد موتورسیکلت با دیوار در شهر مرند، فوت یک نفر را به دنبال داشت.

حبیب حسینقلی زاده امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار داشت: ساعت 14:10 امروز جمعه یازدهم تیر مورد برخورد موتورسیکلت با دیوار در داخل شهر مرند، به اپراتوری فوریت های پزشکی مرند اعلام شد.

وی ادامه داد: پایگاه فوریت های پزشکی شماره یک مرند، به محل اعزام شد و تکنسین های اورژانس 115، پس از بررسی وضعیت مصدوم حادثه خبر از فوت مرد حدودا 22 ساله موتور سوار دادند.

حسینقلی زاده گفت: کلاه ایمنی موتورسواران ضامن سلامتی و کاهش صدمات برای موتورسواران است و نگذاشتن کلاه ایمنی در حوادث ترافیکی منجر به بالا رفتن شدت مصدومیت و اکثرا مرگ آنان می شود.

انتهای پیام/60002/ج10/ http://fna.

ir/KPERUC نظرات دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد پیام هایی که به غیر .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در شهر مرند برخورد موتورسیکلت با دیوار، مرگ جوان 22 ساله را در پی داشت

در شهر مرند برخورد موتورسیکلت با دیوار، مرگ جوان 22 ساله را در پی داشت