مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 11 تیر 1395 ساعت 14:502016-07-01سياسي

خطیب جمعه شیراز: امریکا مدعی دروغین حقوق بشر


حقوق بشر آمریکایی که ملت ایران مشاهده کردند، همواره با آنچه که بیان می کنند، متفاوت است.

- ، نماینده ولی فقیه در فارس و امام جمعه شیراز در خطبه های نماز جمعه امروز شیراز با اشاره به ششم تا دوازدهم تیر ماه به عنوان هفته حقوق بشر آمریکایی، افزود :آمریکا در این هفته در سال های مختلف جنایات متعددی را به طور مستقیم و غیر مستقیم به کمک سرکرده های خود در ایران انجام داده است.

آیت الله اسدالله ایمانی افزود : ترور ناموفق رهبر معظم انقلاب در تریبون نماز جمعه ، ترور شهید بهشتی و 72 تن از یارانش ، بمباران شیمیایی سردشت آذربایجان غربی با کمک شرکت های آمریکایی و اروپایی سازنده سلاح شیمیایی ، شهادت آیت الله صدوقی و هدف قرار دادن هواپیمای مسافربری ایران در آب های نیلگون خلیج فارس از جمله جنایاتی است که در سال های مختلف از ششم تا دوازدهم تیرماه با کمک آمریکا در ایران رخ داده است .

خطیب جمعه شیراز تصریح کرد : آمریکا با این جنایات به هیچ وجه نمی تواند ادعای حمایت از حقوق بشر داشته باشد و مردم ما طعم ضربات مهلک آمریکا را قبلا چشیده اند .

امام جمعه شیراز افزود : آمریکا در سال 1328 با اینکه مصدق از دست انگلیس به او پناه آورده بود خیانت کرد و با کمک انگلیس کودتای 28 مرداد را در ایران اجرا کرد و این تنها یک نمونه از اعتماد به آمریکاست .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خطیب جمعه شیراز: امریکا مدعی دروغین حقوق بشر

خطیب جمعه شیراز: امریکا مدعی دروغین حقوق بشر