مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 11 تیر 1395 ساعت 13:102016-07-01سياسي

امت اسلامی اجازه فراموش شدن فلسطین را نمی دهد


خطیب نماز جمعه تهران با تأکید بر اینکه امت اسلامی اجازه نمی دهد، مسئله فلسطین به فراموشی سپرده شود، گفت: ما با وجود تلاش تکفیری ها، نخواهیم گذاشت آرمان فلسطین به حاشیه برود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری صدا و سیما"؛ حجت الاسلام والمسلمین سیداحمد خاتمی در خطبه دوم نمازجمعه این هفته تهران با اشاره به روایتی از رسول مکرم اسلام (ص) در شأن عید سعید فطر ابراز امیدواری کرد: خداوند بهترین عیدی را در این روز به مومنان خداجوی عنایت کند.

وی در بخش دیگری از سخنانش از عموم مردم ایران که در شب های احیا حضور گسترده معنوی داشتند قدردانی کرد و گفت: مردم در این شب ها سنگ تمام گذاشتند و مانور معنوی در سراسر کشور به پا کردند که حضور شکوهمند جوانان در این مراسم ها نیز مایه افتخار و امیدی برای حل مشکلات کشور است چرا که ما به عنایت حضرت حق امیدواریم.

امام جمعه موقت تهران در بخش دیگری از سخنانش به هفته قوه قضاییه اشاره کرد و در بیان جایگاه این قوه افزود: قوه قضاییه بسیار تأثیرگذار است و حتی ضامن اجرای آن دو قوه دیگر نیز محسوب می شود چرا که اگر قوه مقننه تقنین کند و قوه مجریه ابلاغ کند و قوه قضاییه ای نباشد همه بی اثر خواهد بود.

حجت الاسلام والمسلمین خاتمی گفت: مقام معظم رهبری نیز از این قوه و رییس مجتهد آن تجلیل شایسته و رهنمودهای عمیقی داشتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امت اسلامی اجازه فراموش شدن فلسطین را نمی دهد

امت اسلامی اجازه فراموش شدن فلسطین را نمی دهد