مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 11 تیر 1395 ساعت 11:102016-07-01سياسي

روز قدس، روز فریاد بر سر مجرمان و جنایتکاران است


حضور مردم سراسر جهان در راهپیمایی روز جهانی قدس فریاد بر سر مجرمان و جنایتکاران تاریخ خصوصاً اسراییل غاصب و آمریکایی هاست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری صدا و سیما" ؛ آیت الله صادق آملی لاریجانی با حضور در جمع راهپیمایان روز جهانی قدس در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه با توجه به تحرکات تکفیری ها در تخریب چهره رحمانی اسلام ، این تجمعات چه دستاوردها و آثار و برکاتی دارد؟ افزود: به حمد خدا این سیل خروشان جمعیت نوعی دفاع از مظلومیت ملت فلسطین است و فریادها ، فریاد بر سر مجرمان و جنایتکاران تاریخ خصوصاً اسراییل غاصب ، آمریکایی ها و اذنابشان و این گروه های تروریستی ساخته شده به دست گروه های سلطه است.

وی گفت: اینها نشان می دهد که باطل رفتنی است و ما مطمئنیم گروه های تکفیری که هیچ بلکه روسای آنها و کسانی که اینها را ایجاد کردند آنها هم به حول قوه الهی رفتنی است.

رییس دستگاه قضاء ادامه داد: امیدواریم هر چه زودتر با همت مسلمانان جهان و با این وحدتی که در امثال این راهپیمایی ها نشان می دهند این وعده الهی هم محقق شود.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه نامگذاری روز جهانی قدس از سوی امام راحل چه نقشی را در جهان ایفا کرده است؟ افزود: گویا این موضوع الهامی بود به حضرت امام که در ماه مبارک رمضان و در این فضای معنوی مسلمانان بر س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روز قدس، روز فریاد بر سر مجرمان و جنایتکاران است

روز قدس، روز فریاد بر سر مجرمان و جنایتکاران است