مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 11 تیر 1395 ساعت 11:002016-07-01حوادث

قتل زن ایرانی توسط جوان افغان


از طریق یکی از دوستانم با شهلا آشنا شده بودم.

از آنجا که مکان مطمئنی برای نگهداری موادمخدر نداشتم، مواد را در منزل او نگهداری می کردم و در ازای آن هزینه ای را بابت نگهداری مواد به وی پرداخت می کردم.

- .

فروشنده افغانی مواد مخدر که به خاطر صدای بلند تلویزیون زن ایرانی را به قتل رسانده بود،9 ماه پس از فرار به ترکیه شناسایی ودستگیر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمیزان، ساعت14 روز بیستم شهریور سال گذشته و از طریق مرکز فوریت های پلیسی 110 وقوع یک فقره جنایت در منطقه علی آباد - خیابان شهید همدانی ، به کلانتری 160 خزانه اعلام شد.

با حضور ماموران کلانتری در محل جنایت و انجام تحقیقات اولیه مشخص شد که خانمی 41 ساله به نام شهلا بر اثار اصابت ضربات متعدد چاقو به قتل رسیده و پسر 9 ساله اش پس از بیدار شدن از خواب ، با جسد مادرش روبرو شده است.

با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع قتل عمـد و به دستور بازپرس شعبه هشتم دادسرای ناحیه 27 تهران ، پرونده در اختیار اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

با آغاز تحقیقات، کارآگاهان اداره دهم با حضور در محل جنایت و بررسی صحنه جنایت اطمینان پیدا کردند که قاتل یا قاتلان بدون هرگونه تخریب وارد خانه مقتول شدند که در تحقیق از همسایگان مشخص شد جوانی افاغنه به محل سکونت مقتوله تردد داشته و همین موضوع باعث اعتراض همسایگان شد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قتل زن ایرانی توسط جوان افغان

قتل زن ایرانی توسط جوان افغان