مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 11 تیر 1395 ساعت 10:562016-07-01بين الملل

دقایقی قبل صورت گرفت آغاز راهپیمایی روز قدس در شهرهای مختلف آذربایجان غربی


راهپیمایی روز قدس در شهرهای مختلف آذربایجان غربی آغاز شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از ارومیه آخرین روز از ماه مبارک رمضان، یک سال پس از به پیروزی رسیدن انقلاب اسلامی توسط بنیانگذار کبیر انقلاب به نام روز قدس نامگذاری شد تا مردم ایران اسلامی با راهپیمایی در این روز حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین به جهانیان نشان دهند.

امروزه اعلام انزجار از اسراییل و آمریکا به قدری فراگیر شده است که مراسم مشابهی نیز در اغلب کشورهای مسلمان در حمایت از مردم مظلوم فلسطین برگزار می شود.

مردم آذربایجان غربی در شهرهای مختلف این استان امروز بار دیگر در راهپیمایی روز قدس حضور پرشور داشته و با شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسراییل انزجار خود را از کودک کشی صهیونیسم و همدستان اسراییل اعلام می کنند.

امروز مردم آذربایجان غربی در شهرهای مختلف به خیابانها آمدند تا بار دیگر سکوت مجامع بین الملل را در برابر جنایت هایی که توسط اسراییل و آمریکا در جای جای جهان انجام می شود را محکوم کنند و بار دیگر فریاد آزادی خواهی مسلمانان را به گوش جهانیان برسانند.

*اعلام حضور برای کمک به مردم فلسطین با حضور در راهپیمایی روز قدس محمدپورعلی، جوان 20 ساله ارومیه است که با خانواده خود در این راهپیمایی شرکت کرده است که در این خصوص به خبرنگار فارس می گوید: امروز آمده ایم تا به کو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دقایقی قبل صورت گرفت آغاز راهپیمایی روز قدس در شهرهای مختلف آذربایجان غربی

دقایقی قبل صورت گرفت آغاز راهپیمایی روز قدس در شهرهای مختلف آذربایجان غربی