مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 11 تیر 1395 ساعت 10:452016-07-01سياسي

آغاز راهپیمایی روز قدس با حضور پررنگ حاج احمد متوسلیان


30 با حضور میلیونی مردم روزه دار در تهران و 850 شهر ایران اسلامی آغاز شد.

در این راهپیمایی تاریخی نیز حضور گسترده مردم از نوزاد تا کهنسال مشهود است و ارزش آزادگی ایران در عرصه جهانی به خوبی به نسل های بعدی منتقل شده است.

- با وجود آنکه آفتاب سوزان، یازدهمین روز تابستان هزار و سیصد و نود و چهار را یکی از گرم ترین روزهای سال ساخته، مردم همیشه روزه دارِ حاضر در صحنه ایران حضور گسترده ای را در راهپیمایی روز قدس به نمایش گذاشتند و این راهپیمایی عظیم از دقایقی پیش با مشارکت میلیون ها ایرانی رسماً برگزار شد؛ راهپیمایی که نسبت به سال های پیشین یک تفاوت آشکار داشت و آن تفاوت نیز، حضور گسترده تصاویر و نام و یاد حاج احمد متوسلیان بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ؛ راهپیمایی عظیم روز قدس از ساعت 10:30 با حضور میلیونی مردم روزه دار در تهران و 850 شهر ایران اسلامی آغاز شد تا آخرین جمعه رمضان 1437 هجری قمری، مصادف با ثبت هزاران تصویر تازه از ایستادگی و مقاومت مردم ایران و استمرار دفاع این ملت آزاده از مظلومیت مردم فلسطین باشد.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی همزمان با سی و هشـتمین سالگرد نامگذاری روز جهانی قدس توسط معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) در اطلاعیه ای به حضور گسترده مردم در ایران و سایر کشورهای جهان اشاره کرده بود و در این زمینه تاک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز راهپیمایی روز قدس با حضور پررنگ حاج احمد متوسلیان

آغاز راهپیمایی روز قدس با حضور پررنگ حاج احمد متوسلیان