مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 11 تیر 1395 ساعت 02:362016-06-30سياسي

نمایشگاه قرآن کریم در خاورشهر افتتاح شد


نمایشگاه قرآن کریم شهرستان ری جاری با حضور امام جمعه خاورشهر، رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و جمعی از مسئولان و فعالان قرآنی شهرستان ری در کتابخانه صاحب بن عبّاد خاورشهر گشایش یافت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، حجت الاسلام سید صالح یاسینی در مراسم افتتاح نمایشگاه قرآن کریم شهرستان ری اظهار داشت: اگرچه ماه مبارک رمضان، ماه نزول قرآن کریم است، ولی فعالیت های قرآن نباید در این ماه خلاصه شود و مردم باید در طول سال با ابعاد مختلف و روحانی کلام وحی آشنا شوند.

امام جمعه خاورشهر استفاده از توانمندی های موسسات قرآنی و کانون های مساجد را در پیشبرد اهداف والای قرآنی مهم برشمرد و تاکید کرد: قرآن کریم ظرفیت بالایی برای استفاده در حوزه های مختلف از جمله فرهنگ و هنر دارد.

مهدی ابوالحسنی رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ری نیز در این مراسم گفت: امسال در برگزاری نمایشگاه قرآن کریم، سعی شد که از موسسات و فعالان قرآنی بهره بیشتری گرفته شود تا از تمامی ظرفیت این نهادهای مردمی، نهایت بهره وری حاصل شود.

وی افزود: هنرمندان شهرستان نیز با استفاده از زبان والای هنر، آثار ارزشمندی در زمینه قرآنی خلق کرده اند که در کشور بی نظیر است.

محمدرضا رفیعی مدیر عامل موسسه فرهنگی قرآنی محبین الحسین (ع) نیز اظهار داشت: در این نمایشگاه بخش های مختلفی از جمله


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایشگاه قرآن کریم در خاورشهر افتتاح شد

نمایشگاه قرآن کریم در خاورشهر افتتاح شد