مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 11 تیر 1395 ساعت 00:362016-06-30سياسي

راهبرد وحدت و رابطه انقلاب اسلامی با فلسطین


با اعلام روز قدس و ایجاد وحدت بین مسلمانان مشروعیت رژیم صهیونیستی در اذهان جهانیان زیر سؤال رفت و امروز شاهد گرایش مسلمانان در جهان اسلام به اندیشه های ناب امام(ره) و زنده شدن آرمان فلسطین در قلوب مسلمین جهان اسلام هستیم.

- با نگاه به راهبردهای امام(ره) در مقابله با استکبار، راهبرد وحدت در مقابل مستکبران و صهیونسیت ها راهبردی حیاتی برای جهان اسلام است و از یک سو امر به معروف که وحدت در بین مسلمین و از سوی دیگر نهی از منکر که تفرقه است؛ می باشد.

و بر مبنای اندیشه امام(ره) بازگشت آرامش به جهان اسلام و مقابله با اشغالگران قدس از رهگذر وحدت محقق می شود و اعلام روز قدس از سوی امام در ابتدای انقلاب اسلامی ضربه ای کاری بر پیکر امپریالیسم بود.

تعیین روز جمعه آخر ماه رمضان به منزله روز قدس نه تنها مقابله با صهیونیسم، بلکه مقابله با تمام مستکبرانی بود که از صهیونسیت ها حمایت می کنند.

در اندیشه امام خمینی(ره)، صهیونیسم حرکتی بر ضد اسلام و مسلمانان است.

ایشان با نام گذاری روز قدس و تغییر این مسئله از موضوعی صرفاً عربی به موضوعی اسلامی، جهان اسلام را به وحدت در برابر خطر بزرگ رژیم صهیونیستی فراخواند.

در همین راستا، ایشان در تاریخ اول اردیبهشت سال 1358 فرمودند: بر مسلمین و بر دولت های اسلامی است که باهم متحد شوند و این جر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهبرد وحدت و رابطه انقلاب اسلامی با فلسطین

راهبرد وحدت و رابطه انقلاب اسلامی با فلسطین