مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 11 تیر 1395 ساعت 00:012016-06-30بين الملل

خبرنگاران بسیجی استان بوشهر: تهاجم وحشیانه علیه مقاومت اسلامی در منطقه محکوم است


خبرنگاران بسیجی استان بوشهر اعلام کردند: تهاجم وحشیانه و همه جانبه سران خائن برخی کشورهای منطقه به نیابت از استکبار جهانی و صهیونیسم بین الملل علیه محور مقاومت اسلامی محکوم به شکست است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از بوشهر، خبرنگاران بسیجی استان بوشهر پنجشنبه شب در پایان نشست ضیافت اندیشه در بوشهر بیانیه حمایت از مردم فلسطین و محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی را امضا کردند.

در این بیانیه آمده است: سال های مدید است که در سایه توطئه های شوم استعمار پیر انگلیس و استکبار جهانی به رهبری امریکای جهان خوار، زخم عمیق اشغال و تجاوز پیکر نحیف فلسطین مظلوم و قدس شریف، به شدّت آزرده و تجاوزگران صهیونیست همچون غده ای سرطانی، امنیت و آرامش جهان اسلام را به یغما برده اند.

در این بیانیه آمده است: در تمام این سال ها، باوجود همه خباثت ها و توطئه های پیدا و پنهان مثلت شوم و بی آبروی استعمار، استکبار، ارتجاع، رژیم غاصب صهیونیست نه تنها هرگز نتوانسته موجودیت خود را در قلب جهان اسلام مشروعیت بخشد بلکه روزبه روز با عمیق تر شدن بحران مشروعیت، بیشتر از پیش در باتلاق نیستی و اضمحلال، غوطه ور شده است.

این بیانیه افزوده است: تجربه گران سنگ شصت سال اشغالگری صهیونیست ها، این حقیقت را آشکارتر از همیشه بر همگان نمایانده است که با اشغال و تجاوز و به کار بستن زر و زو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبرنگاران بسیجی استان بوشهر: تهاجم وحشیانه علیه مقاومت اسلامی در منطقه محکوم است

خبرنگاران بسیجی استان بوشهر: تهاجم وحشیانه علیه مقاومت اسلامی در منطقه محکوم است