مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 تیر 1395 ساعت 21:362016-06-30سياسي

آیت الله جنتی: امت اسلامی برای نابودی رژیم صهیونیستی ید واحده باشند


رییس مجلس خبرگان رهبری طی بیانیه ای تاکید کرد که امت اسلامی برای نابودی رژیم صهیونیستی، ید واحده باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازحوزه پارلمانی خبرگزاری فارس"، آیت الله جنتی دبیر شورای نگهبان و رییس مجلس خبرگان رهبری، در آستانه روز جهانی قدس طی بیانیه ای امت اسلامی و همه آزادگان جهان را به وحدت جهت نابودی رژیم صهیونیستی فراخواند.

متن این اطلاعیه به شرح زیر است: بسم الله الرحمن الرحیم محمد رسول الله و الذین معه اشداء علی الکفار رحماء بینهم (فتح: 29) حدود 70سال از اشغال پاره تن اسلام، فلسطین عزیز می گذرد و همچنان به قدس شریف قبله گاه اول مسلمین، در زیر گام های چکمه پوشان و دژخیمان رژیم نامشروع صهیونیستی بی حرمتی می شود و مردم این سرزمین مظلوم و حتی کودکان و زنان آنها در برابر چشم مدعیان حقوق بشر، ذبح می شوند و متاسفانه حکام اغلب کشورهای اسلامی نیز با سکوت، این مظلومیت ها و بی حرمتی ها را به نظاره نشسته اند.

اینها همه در حالی است که رژیم فرعونی و نامشروع صهیونیستی به تعبیر حضرت امام خمینی(ره) بنیانگذار روز قدس، تنها با سطل های آب مسلمین، غرق خواهد شد.

امت اسلامی انشاءالله در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، با کام های تشنه اما گام های استوار، مرگ بر اسراییل و آزادی مسجد الاقصی را یکصدا در اقصی نقاط گیتی فریاد خواهد زد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله جنتی: امت اسلامی برای نابودی رژیم صهیونیستی ید واحده باشند

آیت الله جنتی: امت اسلامی برای نابودی رژیم صهیونیستی ید واحده باشند