مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 تیر 1395 ساعت 19:462016-06-30سياسي

فارس گزارش می دهد فلسطین و بیت المقدس نمادی از زیتون صبر و استقامت است


فارس از نماد زیتونی گزارش می دهد که اسوه صبر، استقامت و زخم های پینه بسته ای را به تماشا می گذارد و گویا حکایت از ستم های روزگار دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از قزوین، سَیَقول مِن الناسِ ما ولّهم عَن قِبلَتِهِم الّتی کانوا علَیها قُل لِله المَغرِبُ والمَشرِق والمَغرِبُ یَهدی من یَشاءٌ الی صِراطٍ مُستَقیم: به زودی مردم بی خرد خواهند گفت چه چیز موجب شد که مسلمانان از قبله ای که داشتند روی گرداندند؟ بگو مشرق و مغرب از ان خداست؛ او هرکه را خواهد به راه راست هدایت می کند.

سرزمین بیت المقدس همان جایی است که داستان های شیرین و پرماجرای معراج را می توانی در آن بیابی، بیت المقدس نمادی از زیتون های سبزی که اسوه استقامت و صبر را در دل خوشه هایش جای داده است.

بیت المقدس نخستین قبله مقدس مسلمانان و دل سپردگان الهی است، همان منزل گاهی که یهودیان برای تغییر قبله در آن بر برتری قوم خود می بالیدند.

آری اینجا بیت المقدس است اما نه آن بیت المقدسی که در گذشته ها سخن شیرین از آن بود؛ این سرزمین اکنون قربانگاه کودکان بی گناهی شده که در دام هوا و هوس های مردان استکبار و ظلم ستیز افتاده و آرامش را در کوچه و پس کوچه های شهرشان دنبال می کنند.

بیت المقدسی که زمانی پرواز ملکوتیان و میزبانی آنان از پیامبر مهربانی ها بود اکنون جولانگاه ظلم هایی از جنس کشت و کشت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس گزارش می دهد فلسطین و بیت المقدس نمادی از زیتون صبر و استقامت است

فارس گزارش می دهد فلسطین و بیت المقدس نمادی از زیتون صبر و استقامت است