مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 تیر 1395 ساعت 17:212016-06-30اجتماعي

مدیرکل محیط زیست اردبیل: مشکلات 24 واحد آلاینده در اردبیل در حال پیگیری است


مدیرکل حفاظت محیط زیست استان اردبیل گفت: در حال حاضر 24 واحد آلاینده در استان اردبیل وجود دارد که پیگیر حل مشکلات و رفع دغدغه های آنها هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از اردبیل، محمد خداپرست عصر امروز در جلسه بررسی طرح ها و پروژه های تولیدی و اقتصادی در اردبیل اظهار کرد: ما در قالب کارگروه تخصصی محیط زیست پایدار مشکلات واحدهای آلاینده را مورد بررسی قرار می دهیم تا علل و عوامل این آلایندگی به خود این واحدها اطلاع داده شود.

وی تصریح کرد: ما مشکلات تک تک این واحدهای آلاینده را مورد ارزیابی قرار داده و آماده ارائه مشاوره های مناسب برای رفع این مشکلات آلایندگی آنها هستیم تا زمینه برای حل مشکلاتی همچون خروجی پساب، نبود سیستم هوادهی و نصب نشدن دستگاه های کنترل آلایندگی به صورت دقیق مورد بررسی و دقت نظر قرار گیرد.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان با بیان اینکه در پنج سال اخیر تعداد واحدهای آلاینده در استان اردبیل به حداقل رسیده است، گفت: در حالی که در سال 90، 55 واحد آلاینده در استان اردبیل بود این تعداد در سال گذشته به 27 واحد رسید که با حل مشکلات سه واحد صنعتی و تولیدی استان در سه ماهه اخیر مجموع واحدهای آلاینده استان به 24 واحد رسیده است.

خداپرست افزود: از این تعداد هشت واحد که در شهرک های صنعتی مستقر شده اند، مشکل دفع پساب و ورودی این پساب به تص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیرکل محیط زیست اردبیل: مشکلات 24 واحد آلاینده در اردبیل در حال پیگیری است

مدیرکل محیط زیست اردبیل: مشکلات 24 واحد آلاینده در اردبیل در حال پیگیری است