مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 تیر 1395 ساعت 17:062016-06-30دانش

دانشجوی نسیم شهری رتبه 5 کنکور کارشناسی ارشد را کسب کرد


یک دانشجو ساکن نسیم شهر که امسال در کنکور کارشناسی ارشد شرکت کرده بود با تلاش های بی وقفه خود توانست رتبه پنج کشوری را از آن خود کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از غرب استان تهران، یک دانشجو ساکن نسیم شهر که امسال در کنکور کارشناسی ارشد شرکت کرده بود با تلاش های بی وقفه خود توانست رتبه پنج کشوری را از آن خود کند.

حسین قهرمانی ساکن شهر نسیم شهر شهرستان بهارستان و دانشجوی دانشگاه تهران است که توانست در یک منطقه محروم با امکانات ناچیز به توفیق ارزشمندی دست یابد.

در پی این موفقیت مسؤولان شهری و جمعی از اساتید دانشگاهی این موفقیت را به این دانشجو تبریک گفته و کسب چنین رتبه ای را در میان هزاران دانشجو با امکانات ناچیز شوک آور و بی نظیر توصیف و از حسین قهرمانی به عنوان یک نابغه در کشور یاد کردند که توانسته است با تلاش های شبانه روزی خود در معتبرترین دانشگاه کشور به چنین توفیقی ارزشمندی دست یابد.

سخنگوی شورای اسلامی شهر نسیم شهر در گفت وگو با خبرنگار " در غرب استان تهران با تبریک به وی و جامعه دانشگاهی اظهار کرد: حسین قهرمانی نمونه بارز استعدادهای نهفته منطقه بود که توانست با تلاش های شبانه روزی خود چنین افتخار بزرگی را برای خود و شهرستان به ارمغان بیاورد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشجوی نسیم شهری رتبه 5 کنکور کارشناسی ارشد را کسب کرد

دانشجوی نسیم شهری رتبه 5 کنکور کارشناسی ارشد را کسب کرد