مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 تیر 1395 ساعت 15:062016-06-30سياسي

روز قدس بهترین فرصت برای دفاع از مظلوم است


جانشین بسیج دانشجویی دانشگاه بیرجند با تاکید بر حضور مردم در راهپیمایی روز قدس گفت: روز قدس بهترین فرصت برای دفاع از مظلوم است.

- اخبار دانشگاهی را از کانال اخبار دانشگاهی SNN.

ir" دنبال کنید عارف حمیدی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری دانشجو در خصوص اهمیت روز قدس گفت: روز قدس امسال باتوجه به فشارهایی که از طرف آمریکایی ها برای تغییر رفتار ایران در مسائل منطقه می آید بسیار مهم است، متاسفانه از طرف دولت نیز چراغ سبزهایی -از جمله عزل معاون عربی آفریقایی وزارت خارجه امیر عبدللهیان به طرف مقابل داده شده است.

وی افزود: حضور پر شور مردم در راهپیمایی روز قدس امسال نشان دهنده نه گفتن به سیاست های منطقه ای و تایید سیاستهای اصولی جمهوری اسلامی است.

جانشین بسیج دانشجویی دانشگاه بیرجند تصریح کرد: پس از پیروزی های بدست آمده در مناطق فلوجه به کمک مستشاران ایرانی دوباره روحیه امید به ملت ایران در دل مستضعفان جهان جوانه زده است.

حمیدی ادامه داد: در شرایطی که برخی کشورهای به ظاهر مسلمان از جمله ترکیه دست دوستی به سمت رژیم صهیونیستی دراز کرده و کشورهای خود فروخته عربی نیز ابزار دست آل صهیونیستی سعودی قرار گرفته اند روز قدس امسال بهترین فرصت برای دفاع از مظلوم در مقابل ظالم است و بنا بر گفته امام خمینی(ره) دشمن اصلی ما آل سعود و رژیم غا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روز قدس بهترین فرصت برای دفاع از مظلوم است

روز قدس بهترین فرصت برای دفاع از مظلوم است