مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 تیر 1395 ساعت 15:062016-06-30سياسي

17 میلیونی که برکت داشت/ داستان قرض الحسنه ای که به دست نیازمندان می رسد


بیست و یکمین قسمت برنامه «ماه نشان» با موضوع فعالیت یکی از موسسات خیریه تسهیلات قرض الحسنه، چهارشنبه شب از شبکه افق پخش شد.

- بیست و یکمین قسمت برنامه ماه نشان با موضوع فعالیت یکی از موسسات خیریه تسهیلات قرض الحسنه، چهارشنبه شب از شبکه افق پخش شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی شبکه افق، برنامه شب گذشته ماه نشان با حضور سید سعید نجم الدین مدیر موسسه صندوق قرض الحسنه حضرت ابوالفضل (ع) و علیرضا کشاورز از اعضای هیئت علمی موسسه برگزار شد.

سید سعید نجم الدین مدیر عامل صندوق قرض الحسنه حضرت ابوالفضل (ع) در ابتدای این برنامه با بیان اینکه خود از ابتدا تا انتهای دوران دفاع مقدس در جبهه های حق علیه باطل حضور داشته گفت: در هر زمانی که لازم بوده و در هر نقطه ای که احساس نیاز شده است برای خدمت به کشور و مردم ایران وارد عمل شده ایم و میشویم.

وی افزود: صنوق قرض الحسنه حضرت ابوالفضل (ع) از سال 1370 تاسیس و در سال 1373به ثبت رسید و علاوه بر مجتمع تجاری نور، تالار پذیرایی در فدک نیز راه اندازی شده تا منابع صندوق قرض الحسنه حضرت ابوالفضل (ع) افزایش پیدا کند.

نجم الدین اضافه کرد: این صندوق دارای دو بخش اقتصادی و قرض الحسنه است که بخش قرض الحسنه آن دارای شعبه فعال در استان قزوین دارد و این وام های قرض الحس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

17 میلیونی که برکت داشت/ داستان قرض الحسنه ای که به دست نیازمندان می رسد

17 میلیونی که برکت داشت/ داستان قرض الحسنه ای که به دست نیازمندان می رسد