مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 تیر 1395 ساعت 14:402016-06-30بين الملل

تقدیر نهادهای مختلف بین المللی از اقدامات ایران در مبارزه با مواد مخدر


هر سال ایران نزدیک به 800 میلیون دلار برای مبارزه با قاچاق مواد مخدر هزینه می کند در حالیکه سازمان های بین المللی تنها کمکی به ارزش 15 میلیون دلار در اختیار ایران قرار می دهند.

- نگاه آسیب شناختی به مواد مخدر (ششم تا 12 تیر ماه، هفته مبارزه با مواد مخدر ): تقدیر نهادهای مختلف بین المللی از اقدامات ایران در مبارزه با مواد مخدر " هر سال ایران نزدیک به 800 میلیون دلار برای مبارزه با قاچاق مواد مخدر هزینه می کند در حالیکه سازمان های بین المللی تنها کمکی به ارزش 15 میلیون دلار در اختیار ایران قرار می دهند.

نکات برجسته پژوهش خبری:ـ سازمان ملل متحد در سال 2014 میلادی گزارشی از اقدامات جمهوری اسلامی ایران منتشر کرده و تلاش شبانه روزی نیروهای هوشیار دستگاه های انتظامی و امنیتی کشور را با کشف 300 تن مواد مخدر جمهوری اسلامی ایران در هفت ماهه نخست سال 2014 میلادی به عنوان کشوری که رکورد بیشترین کشفیات مواد مخدر را دارد، مورد توجه و تقدیر قرار داده است.

ـ گزارش جهانی دفتر مقابله با مواد مخدر و جرم سازمان ملل (یو ان او دی سی) در سال 2014 در مقایسه ارزیابی با گزارش سال 2013 نشان می دهد که آمار تقریبی مرگ و میر ناشی از مواد مخدر در جهان روند نزولی داشته که از دلایل مهم آن کاهش تعداد مرگ و میر در چند کشور از جمله جمهوری اسلامی ایران قید شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقدیر نهادهای مختلف بین المللی از اقدامات ایران در مبارزه با مواد مخدر

تقدیر نهادهای مختلف بین المللی از اقدامات ایران در مبارزه با مواد مخدر