مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 تیر 1395 ساعت 14:302016-06-30بين الملل

طرح سیسی محور مذاکرات وزیر خارجه مصر در فلسطین


وزیر خارجه مصر که به رام الله مرکز کرانه باختری سفر کرده است، روز چهارشنبه با محمود عباس و رامی حمد الله دیدار و گفتگو کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روزنامه مصری الیوم السابع، رامی حمد الله، نخست وزیر فلسطین در دیدار با "سامح شکری" وزیر امور خارجه مصر وی را در جریان آخرین تحولات سیاسی و وضعیت روند سازش و نیز تجاوزات بی وقفه رژیم صهیونیستی؛ به ویژه علیه مقدسات فلسطین و در راس آنها تجاوزات مکرر علیه مسجد الاقصی قرار داد.

حمد الله همچنین از نقش جمهوری عربی مصر در حمایت از مساله فلسطین در محافل مختلف بین المللی تمجید کرد و ضمن تاکید بر روابط مستحکم طرفین فلسطینی و مصری، بر موضع مقامات تشکیلات رام الله و در راس آنها محمود عباس رییس تشکیلات مبنی بر عدم بازگشت بر سر میز مذاکرات سازش با رژیم صهیونیستی جز بر اساس ساز و کار جدید بین المللی که ضامن حق فلسطینیان در تعیین سرنوشت خود، توقف شهرک سازی و آزادی اسرا باشد، تاکید کرد.

وی همچنین در این دیدار بر لزوم فعال سازی کمیته مشترک فلسطینی ـ مصری به ویژه در زمینه مبادلات تجاری و اقتصادی تاکید کرد.

در این سفر، ریاض مالکی، وزیر خارجه فلسطین، "جمال شوبکی" سفیر فلسطین در مصر و نماینده دائم تشکیلات خودگردان در اتحادیه عرب و "وائل ناصر الدین عطیه" سفیر مصر در فلسطین هم حضور دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح سیسی محور مذاکرات وزیر خارجه مصر در فلسطین

طرح سیسی محور مذاکرات وزیر خارجه مصر در فلسطین