مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 تیر 1395 ساعت 13:412016-06-30ورزشي

به مقصد کشور سوئد داوران سه گانه قم راهی مسابقات جهانی شدند


داوران سه گانه استان قم به منظور قضاوت رقابت شرکت کنندگان در پیکارهای جهانی سال 2016 ورزش های سه گانه به این مسابقات اعزام شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از قم، هیأت ورزش های سه گانه یکی از 43 هیأت ورزشی فعال در استان قم است که البته در مقایسه با اکثر هیأت ها و ورزش های فعال در قم سابقه کمتری در ورزش این استان دارد و در واقع یک هیأت ورزشی نوپا و نوظهور محسوب می شود.

این در حالی است که ورزش سه گانه را با عنوان تری اتلون در سطح جهان می شناسند و مسابقات سه گانه ورزشی ترکیبی است و ورزشکاران حاضر در آن با انجام سه مرحله استقامتی برای به دست آوردن عناوین برتر و مقام های اول تا سوم با یکدیگر به رقابت می پردازند.

سه گانه از رشته های شنا، دوچرخه سواری و دو و میدانی تشکیل شده و مسافت هر یک از این رشته ها برای برگزاری یک رقابت رسمی سه گانه با توجه به نوع مسابقه متغیر است و در استان قم نیز نزدیک به یک دهه از آغاز فعالیت این رشته ورزشی نوپا می گذرد.

رشته ورزشی سه گانه از 16 سال قبل در هر دو بخش مردان و زنان به مسابقات مهم و معتبری همچون المپیک نیز اضافه شده است و مسابقات مسافت سرعت آن شامل 750 متر رشته شنا، 20 کیلومتر رشته دوچرخه سواری و پنج کیلومتر رشته دو و میدانی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به مقصد کشور سوئد داوران سه گانه قم راهی مسابقات جهانی شدند

به مقصد کشور سوئد داوران سه گانه قم راهی مسابقات جهانی شدند