مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 تیر 1395 ساعت 13:352016-06-30سياسي

نگاه خارج از مرزی به اقدامات جمهوری اسلامی ایران درمبارزه باموادمخدر


تعریف و تمجید های نهاد ها؛ شخصیت ها؛ دبیران کل و معاونان سازمان های بین المللی نشان می دهد که جمهوری اسلامی ایران در مبارزه جدی با مواد مخدر؛ - نگاه آسیب شناختی به مواد مخدر (ششم تا 12 تیر ماه، هفته مبارزه با مواد مخدر ): نگاه خارج از مرزی به اقدامات جمهوری اسلامی ایران درمبارزه باموادمخدر " تعریف و تمجید های نهاد ها؛ شخصیت ها؛ دبیران کل و معاونان سازمان های بین المللی نشان می دهد که جمهوری اسلامی ایران در مبارزه جدی با مواد مخدر؛ همواره به عنوان یکی از پیشگامان این مبارزه سخت و طاقت فرسا مطرح است.

پژوهش خبری صدا و سیما: قاچاق مواد مخدر امروزه به عنوان منبع درآمدهای کلان چنان سازمان است که از آن به عنوان مافیای مواد مخدر یاد می شود.

در این بین جمهوری اسلامی ایران همواره به عنوان یکی از کشورهایی که نقش محوری در مبارزه با این پدیده شوم داشته که در این بین به دلیل اتخاذ اقدامات اساسی در مبارزه با مواد مخدر همواره تحسین نهادهای مختلف بین المللی و سایرین که در خارج از مرزهای کشور مان قرار دارند را به دنبال داشته است.

در این نوشتار مروری خواهیم داشت به گفتار و کلام کسانی که خارج از مرزهای کشورمان اقدامات جمهوری اسلامی ایران را در مبارزه با این پدیده شوم را به دیده تحسین نگریسته اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگاه خارج از مرزی به اقدامات جمهوری اسلامی ایران درمبارزه باموادمخدر

نگاه خارج از مرزی به اقدامات جمهوری اسلامی ایران درمبارزه باموادمخدر