مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 تیر 1395 ساعت 13:252016-06-30ورزشي

مروری بر سیاست های ابلاغی مقام معظم رهبری درمبارزه با موادمخدر


رهبر معظم انقلاب در سال 1385 سیاست های کلی مبارزه با مواد مخدر را به رؤسای محترم قوای سه گانه ی ابلاغ کردند.

ایشان در این ابلاغ نگرانی خود را از این تهدید و بلای بزرگ که همواره کشور را تهدید می کند؛ - بسم الله الرّحمن الرّحیم سیاست های کلی مبارزه با مواد مخدر 1 - مبارزه فراگیر و قاطع علیه کلیه فعالیت ها و اقدامات غیرقانونی مرتبط با مواد مخدر و روانگردان و پیش سازهای آن ها از قبیل کشت، تولید، ورود، صدور، نگهداری و عرضه مواد.

2 - تقویت، توسعه، تجهیز و استفاده فراگیر از امکانات اطلاعاتی، نظامی، انتظامی و قضایی برای شناسایی و تعقیب و انهدام شبکه ها و مقابله با عوامل اصلی داخلی و بین المللی مرتبط با مواد مخدر و انواع روان گردان ها و پیش سازهای آن ها.

3 - تقویت، تجهیز و توسعه یگان ها و مکانیزه کردن سیستم های کنترلی و تمرکز اطلاعات به منظور کنترل مرزها و مبادی ورودی کشور و جلوگیری از اقدامات غیرقانونی مرتبط با مواد مخدر، روانگردان و پیش سازهای آن ها و تقویت ساختار تخصصی مبارزه با مواد مخدر در نیروی انتظامی و سایر دستگاه های ذی ربط.

4 - اتخاذ راهکارهای پیشگیرانه در مقابله با تهدیدات و آسیب های ناشی از مواد مخدر و روانگردان با بهره گیری از امکانات دولتی و غیردولتی با تأکید بر تقویت باورهای دینی مردم و اقدامات فرهنگی، هنری، ورزشی، آموز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مروری بر سیاست های ابلاغی مقام معظم رهبری درمبارزه با موادمخدر

مروری بر سیاست های ابلاغی مقام معظم رهبری درمبارزه با موادمخدر