مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 تیر 1395 ساعت 13:252016-06-30سياسي

دعوت مراجع تقلید برای حضور در راهپیمایی روز قدس


آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به ابتکار امام راحل روز جهانی قدس نامگذاری شده است و مردم نیز برای دفاع از آرمان های قدس شریف راهپیمایی می کنند.

- مراجع عظام تقلید ناصر مکارم شیرازی، نوری همدانی، جعفر سبحانی، جوادی آملی و علوی گرگانی از مردم برای حضور باشکوه در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا آیت الله ناصر مکارم شیرازی در مراسم احیای شب بیست و سوم ماه مبارک رمضان طی سخنانی با اشاره به اینکه همه باید در راهپیمایی روز قدس شرکت کنند، اظهار داشت: باید فریاد روز قدس در جهان طنین انداز شود، نباید فراموش کرد که قبله نخست مسلمین غصب شده و باید به زودی به جهان اسلام بازگردد.

وی ادامه داد: رژیم غاصب اسراییل اعلام کرده تا به حال می خواستیم ابتدا با فلسطین و سپس با اعراب و مسلمانان کنار بیاییم اما اکنون فهمیدیم که اول باید با اعراب کنار آمده و دم آن ها را ببینیم و سپس به سراغ فلسطین برویم.

آیت الله حسین نوری همدانی از دیگر مراجع تقلید نیز در بیانیه ای همه مسلمانان و آزادیخواهان جهان را به حضور گسترده و حماسی در راهپیمایی روز قدس دعوت کرد.

وی گفت: مردم باید با حضور خود به مستکبران، صهیونیست ها و ایادی شان بفهمانند که در برابر وحدت ، عزت و قدرت امت اسلام محکوم به سقوط هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دعوت مراجع تقلید برای حضور در راهپیمایی روز قدس

دعوت مراجع تقلید برای حضور در راهپیمایی روز قدس