مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 تیر 1395 ساعت 13:162016-06-30ورزشي

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران عنوان کرد نمایش توانمندی ورزش مازندران در المپیک ریو


مدیرکل ورزش و جوانان مازندران گفت: توانمندی ورزش مازندران در المپیک ریو به عموم جهان نشان داده می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار " از شهرستان ساری، حبیب حسین زادگان بعد از ظهر در جلسه مشترک با روسای هیأت های ورزشی شهرستان بابلسر، اظهار کرد: در المپیک ریو 2016 توانمندی ورزش مازندران به عموم جهان نشان داده می شود.

وی افزود: بابلسر از شهرهای استثنایی ورزش مازندران است که به دلیل قابلیت های جغرافیایی و استعدادهای جوانانش، وجود سواحل و دانشگاه مازندران جایگاه ویژه ای در ورزش استان دارد.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران بیان کرد: نیروی انسانی باهوش و فعال و فیزیک مناسبی که در این شهرستان است اگر با توان علمی و دانشگاهی، دانشگاه مازندران توام شود، سبب تحول بزرگی در ورزش بابلسر و منطقه می شود.

وی ادامه داد: اگر چه مازندران در حوزه ورزش قهرمان سرآمد کشور است ولی بسیاری از مردمش، فقر تحرک بدنی دارند و استان ما جزء استان های در معرض خطر بیماری های قلبی است، به همین دلیل باید نگاه خود را گسترش داده و آحاد مردم را به سمت ورزش بکشانیم.

حسین زادگان در پایان گفت: در آستانه برگزاری رویداد مهم ورزش جهان یعنی المپیک آماده می شویم، علاوه بر شکستن تعداد حضور ورزشکاران مازندرانی در المپیک، از نظر مرغوبیت مدال نیز رکوردشکنی کنیم و توانمندی های مازند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران عنوان کرد نمایش توانمندی ورزش مازندران در المپیک ریو

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران عنوان کرد نمایش توانمندی ورزش مازندران در المپیک ریو