مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 تیر 1395 ساعت 12:262016-06-30دانش

مراکز تحقیقاتی دانشگاه آزاد سمنان به دستگاه تست کشش مجهز شد


دانشگاه آزاد سمنان در ادامه تجهیز مراکز تحقیقات انرژی و توسعه پایدار و همچنین ژئوتکنیک لرزه ای خود، اقدام به خرید دستگاه کشش با ظرفیت اسمی 60 تن کرد.

- اخبار دانشگاهی را از کانال اخبار دانشگاهی SNN.

ir" دنبال کنید به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، دانشگاه آزاد اسلامی سمنان در ادامه تجهیز مراکز تحقیقات انرژی و توسعه پایدار و همچنین ژئوتکنیک لرزه ای خود، اقدام به خرید دستگاه کشش با ظرفیت اسمی 60 تن کرد.

نادر رهبر، معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی سمنان با اعلام این خبر گفت: این دستگاه قابلیت تست کشش، فشار و خمش مطابق با استانداردهای بین المللی ASTM , DIN را داراست.

وی افزود: دستگاه تست کشش قابلیت اندازه گیری و تست میزان مقاومت انواع فولاد، میلگرد، آرماتور، میلگرد، ورق فولادی، پیچ و مهره، مفتول، الکترود، فنر، مقاطع فولادی، لوله فولادی و جوش را در صنعت ساخت وساز و همچنین صنایع فلزی دارد.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی سمنان با اشاره به برخی قابلیت های این دستگاه گفت: این دستگاه با امکان اتصال به کامپیوتر دارای نرم افزارهای بسیار دقیق برای اندازه گیری متد های مختلف در تست کشش، فشار و خمش است و از طریق نصب فک های قابل تنظیم مجزا قابلیت های آن افزایش می یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراکز تحقیقاتی دانشگاه آزاد سمنان به دستگاه تست کشش مجهز شد

مراکز تحقیقاتی دانشگاه آزاد سمنان به دستگاه تست کشش مجهز شد