مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 تیر 1395 ساعت 10:412016-06-30اجتماعي

مدیرکل آموزش و پرورش قزوین: در پروژه مهر فقط به دنبال بازگشایی مدارس نیستیم


مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین گفت: در پروژه مهر فقط به دنبال بازگشایی مدارس نیستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از قزوین، سالار قاسمی در جلسه هم اندیشی موضوع پروژه مهر 95 که صبح امروز با حضور معاونان و جمعی از مدیران مدارس در سالن جلسات اداره کل آموزش و پرورش برگزار شد، اظهار کرد: در کشور آموزش و پرورش با مشکلاتی مواجهه بوده که یکی از مشکلات در بحث مدیریت است و بنده نیز اعتقاد دارم باید نگاه ها را به آموزش و پرورش عوض کنیم.

وی با بیان اینکه مدیر استراتژیک به داشته های خود می نگرد و به نداشته هایش توجهی ندارد، افزود: کنکور استان قزوین از رتبه 15 به 11 تبدیل شده و همچنین در نماز رتبه نخست و در قرآن نیز رتبه 5 را در کشور کسب کرده ایم و امید است امسال نیز شاهد ارتقا در معدل تک رقمی در کشور باشیم چراکه همه این ها نشان از تلاش تمام فرهنگیان این استان است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین اضافه کرد: در سال قبل در پروژه مهر با وجود همه مشکلات و مسائل مالی به عنوان استان برتر انتخاب شدیم و اگر قدری برنامه داشته باشیم به همراه روابط انسانی مطلوب، قطعاً امسال هم بهتر خواهیم شد.

قاسمی بیان کرد: بنده وظیفه خود می دانم برای شما به نمایندگی از سایر مدیران مدارس، مشکلات را بازگو کنم و شما آن ها را به سایر همکارانتان منتقل کنید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیرکل آموزش و پرورش قزوین: در پروژه مهر فقط به دنبال بازگشایی مدارس نیستیم

مدیرکل آموزش و پرورش قزوین: در پروژه مهر فقط به دنبال بازگشایی مدارس نیستیم