مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 تیر 1395 ساعت 08:052016-06-30ورزشي

بازی Batman: Return to Arkham تاخیر خورد


کمپانی برادران وارنر در چند وقت اخیر مشکلات زیادی در عرضه بازی هایش داشته است و برخی از آنها مانند نسخه پی سی Batman: Arkham Knight به شکلی فاجعه بار به دست مشتریان رسیدند.

- چندی پیش بود که کمپانی برادران وارنر خبر از عرضه باندل Batman: Return to Arkham شامل نسخه Remaster بازی های Batman: Arkham Asylum و Batman: Arkham City برای پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان داد.

اما حالا که زمانی کمتر از یک ماه تا عرضه این باندل باقی مانده، برادران وارنر عرضه بازی را تا زمان نامعلومی به تعویق انداخته است.

کمپانی مورد اشاره در فروم رسمی وب سایت خود بیانیه ای ارسال نمود و به گیمرها گفت که بازی دیگر بنا بر اطلاعیه قبلی در تاریخ 29 جولای عرضه نخواهد شد.

برادران وارنر نوشته است: بعد از بررسی روند پیشرفت پروژه، تیم ما در WB تصمیم گرفت بازی Batman: Return to Arkham را به تعویق اندازد تا استودیوی Virtous Games وقتی اضافه برای عرضه یک بازی پالیش شده Batman Arkham داشته باشد.

ما هنوز تاریخ دقیقی برای عرضه بازی انتخاب نکرده ایم اما به محض اینکه از آماده بودن بازی مطلع شویم جزییات بیشتر را با شما در میان خواهیم گذاشت.

می دانیم که این خبر باعث ناامیدی است اما احساس می کنیم که وقت اضافه به تیم توسعه دهنده کمک خواهد کرد تا بهترین تجربه گیمینگ ممکن را برای طرفداران فراهم آورد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازی Batman: Return to Arkham تاخیر خورد

بازی Batman: Return to Arkham تاخیر خورد