مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 تیر 1395 ساعت 05:412016-06-30بين الملل

یادداشت/صباح زنگنه روز قدس نماد رویارویی با اسلام آمریکایی و تکفیری


در روز قدس سال جاری، جهان اسلام یک تنه باید علیه الگوهای ساختگی و مزدورصفت که به نام اسلام اما بر علیه اسلام شکل گرفته به پا خیزد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فضای مجازی " روزنامه جام جم در یادداشتی به موضوع روز قدس پرداخت و نوشت: روز قدس به عنوان روز حقیقی جهان اسلام باید تلقی شود، چراکه جهان اسلام در چهار پنج سال گذشته شاهد تولید و بازآفرینی الگوهای جدیدی از قرائت های متحجرانه و ضد بشری از اسلام بوده است که آثار آن را در کشورهای پیرامون فلسطین به صورت متمرکز دیده ایم.

در چنین شرایطی است که روز قدس، معنایی فراتر از پیش می یابد.

قرائت تکفیری و ضد بشری هم در سوریه خود را نمایان ساخت و هم در عراق، لبنان و مصر خودنمایی کرد؛ یعنی کشورهایی که حلقه پیرامونی سرزمین های اشغالی به حساب می آیند.

اما هیچ گاه این قرائت از اسلام و اسلام آمریکایی - به تعبیر حضرت امام خمینی(ره) - به سمت آزادسازی فلسطین اشغالی و قدس شریف گام برنداشت و یک گلوله هم به سمت صهیونیست های غاصب و قاتلان جوانان فلسطینی شلیک نکرد.

امسال روز قدس، روز شناخت اسلام واقعی است؛ اسلامی که برای عزت و وحدت مسلمین نیروهای جهان اسلام را بسیج می کند و به جای کشتار در میان مسلمانان - چه شیعی و چه سنی - و کشتار مسیحیان و سایر پیروان ادیان به اندیشه آزادسازی سرزمین های اشغالی از چنگال صهی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یادداشت/صباح زنگنه روز قدس نماد رویارویی با اسلام آمریکایی و تکفیری

یادداشت/صباح زنگنه روز قدس نماد رویارویی با اسلام آمریکایی و تکفیری