مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 تیر 1395 ساعت 04:412016-06-30سياسي

سرمقاله کیهان وصله ناجور


دشمنان اسلام، یهودیان را از نقاط مختلف جهان به فلسطین کشاندند و قومیت های مختلف با زبان های مختلف و آداب مختلف را که تنها در دین یهود با هم همخوانی داشتند، - با سنجاق به هم وصل کردند تا شاید یکپارچه شود و بتوانند با آن سایر جهان را بیش از پیش به بردگی گیرند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فضای مجازی " روزنامه کیهان در سرمقاله شماره امروز خود نوشت: حدود هفتاد سال پیش برخی کشورهای عمدتاً اروپایی با حمایت آمریکای جوان آن روز از تأسیس کشوری سخن گفتند و حمایت کردند و به تصویب رساندند که جامعه جهانی نمی دانست چه اتفاقی در حال رخ دادن و چه جریانی در حال شکل گیری است.

تأسیس کشوری یهودی برای یهودیان جهان اگرچه با لعابی از دوز و دروغ همراه بود و توانست افکار عمومی آنان را بفریبد و با خیال خام ساخت سرزمین موعود از زندگی عمدتاً فلاکت بار خود به زندگی ای به مراتب فلاکت بار تر بکشاند ولی واقعیت خطرناک تر از آن چیزی بود که به نظر می رسید و نمی شد از آن به راحتی گذشت.

شاید اولین سؤالی که در ذهن برخی از روشنفکران آگاه نظیر امام خمینی و شهید مطهری که جلوتر از زمان خود می اندیشیدند مطرح می شد این بود که چگونه اروپاییانی که عمدتاً سابقه اذیت کردن و آزار یهودیان را داشتند و به آنان چون طفیلی نگاه می کردند اکنون به فکر تأسیس کشوری برایشان افتاده اند و برای موجو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرمقاله کیهان وصله ناجور

سرمقاله کیهان وصله ناجور