مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 تیر 1395 ساعت 01:512016-06-29سياسي

فرماندار دهگلان: روی آوردن جوانان دهگلانی به مساجد از برکات رمضان است


فرماندار شهرستان دهگلان حضور قاری مصری در این شهرستان را موجب ایجاد انگیزه و شور و نشاط معنوی بین مردم و بالاخص جوانان دانست و از حضور پررنگ آنان در این ماه مبارک در مسجد خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از دهگلان، یحیی نظری شامگاه چهارشنبه در دیدار با مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کردستان اظهار کرد: به مناسبت فرا رسیدن ایام لیالی پرخیر و برکت قدر در شهرستان دهگلان برنامه های احیا در اکثر مساجد برگزار می شود که تا اوایل صبح با خواندن قرآن و ادعیه میزبان مردم شریف و متدین این شهرستان است.

وی با بیان برنامه های قرآنی دهگلان در ماه مبارک رمضان، بیان داشت: در طول ماه مبارک رمضان در اغلب مساجد جزخوانی قرآن کریم برگزار می شود.

به گفته فرماندار دهگلان، برگزاری محفل انس با قرآن با حضور قاری مصری و مسابقات قرآنی از دیگر برنامه های قرآنی این شهرستان در ماه مبارک رمضان است.

نظری با اشاره به تاثیر بسزای حضور قاری مصری در بین جوانان دهگلانی، گفت: قرائت قرآن با حضور قاری برجسته مصری استاد فاروق احمد ضیف که توسط اوقاف برگزار شد از برنامه های برجسته قرآنی شهرستان است که موجبات ایجاد انگیزه در بین جوانان و نوجوانان این شهرستان برای حضور در برنامه های قرآنی و حضور در مساجد این شهرستان را فراهم آورد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرماندار دهگلان: روی آوردن جوانان دهگلانی به مساجد از برکات رمضان است

فرماندار دهگلان: روی آوردن جوانان دهگلانی به مساجد از برکات رمضان است