مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 تیر 1395 ساعت 17:402016-06-29ورزشي

تیم های ایرانی حریفان خود را در مسابقات ربوکاپ 2016 شناختند


رییس کمیته ملی ربوکاپ ایران اعلام کرد: حریفان ایران در مسابقات جهانی ربوکاپ 2016 آلمان مشخص شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری صدا و سیما"؛ دکتر موسی خانی افزود: این مسابقات در لیگ های مختلف از پنجشنبه کار خود را به صورت رسمی آغاز خواهد کرد.

وی گفت: در لیگ ربات انسان نما سایز کوچک 22 تیم از کشورهای ایران، آلمان، انگلیس، ژاپن، فرانسه، اتریش، چین، اندونزی، کره جنوبی و کانادا با یکدیگر رقابت می کنند.

موسی خانی با بیان اینکه لیگ ربات فوتبالیست سایز کوچک نیز یکی از لیگ های جذاب و پرطرفدار مسابقات ربوکاپ محسوب می شود افزود:20 تیم از کشورهای ایران، آمریکا، آلمان، ترکیه، پاکستان، کره شمالی، ژاپن، هلند، کلمبیا، چین و برزیل حضور دارند.

رییس کمیته ملی ربوکاپ جمهوری اسلامی ایران ادامه داد: همچنین در لیگ ربات نائو 18 تیم از کشورهای ایران، آلمان، اتریش، آمریکا، استرالیا، ژاپن، مکزیک، هلند، سوئد، تایوان، انگلیس، ایتالیا، ایرلند، چین، پاکستان، برزیل، شیلی، سوییس با یکدیگر مسابقه خواهند داد.

موسی خانی حضور تیم های صاحب نام و پیشرفته ی دنیا در لیگ امدادگر واقعی را عاملی برای سطح بسیار بالایی این لیگ دانست و گفت: در این لیگ نیز 20 تیم از ایران، آلمان، اتریش، ترکیه، تایلند، چین، مجارستان و آمریکا با یکدیگر رقابت تنگاتنگی خواهند داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تیم های ایرانی حریفان خود را در مسابقات ربوکاپ 2016 شناختند

تیم های ایرانی حریفان خود را در مسابقات ربوکاپ 2016 شناختند