مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 تیر 1395 ساعت 17:312016-06-29فرهنگي

حدیث میرامینی به برنامه «دعوت» می آید


ویژه برنامه «دعوت» از امشب دوباره با حضور مردم و همچنین مهمان هایی شاهین آرین، حدیث میرامینی و روشنک عجمیان به پخش می رسد.

- ویژه برنامه دعوت از امشب دوباره با حضور مردم و همچنین مهمان هایی شاهین آرین، حدیث میرامینی و روشنک عجمیان به پخش می رسد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، به نقل از روابط عمومی ، ویژه برنامه دعوت شبکه یک در بیست و سومین شب از ماه مبارک رمضان، با حضور مهمانان حدیث میرامینی، روشنک عجمیان بازیگران سینما و تلویزیون و همچنین بااجرای شاهین آرین خواننده پاپ کشورمان به روی آنتن می رود.

این برنامه تلویزیونی که با اجرای نیما کرمی و همسرش زینب زارع هر شب به صورت زنده روی آنتن می رود، امشب 31 خرداد لحظاتی خاطره انگیز را برای اولین بار با اجرای سالار عقیلی به همراه گروه نوازندگان و همچنین قطعه سرایی صابر خراسانی شاعر اهل بیت (ع) رقم می زند.

تا کنون عباس جدیدی با اهدای مدال قهرمانی خود، فرهاد ظریف با هدیه کردن پیراهن تیم ملی والیبال، کامران تفتی با تقدیم آلبوم موسیقی اش و دیگر هنرمندان هر کدام با تقدیم هدیه ای به دعوت این برنامه جواب مثبت داده اند.

در برنامه های گذشته شبنم مقدمی، گلاره عباسی، علی صالحی، کامران تفتی، فرهاد ظریف، رضا بنفشه خواه و عباس جدیدی مهمان دعوت شده اند و همکاران خود را به چالش دعو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حدیث میرامینی به برنامه «دعوت» می آید

حدیث میرامینی به برنامه «دعوت» می آید