مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 تیر 1395 ساعت 17:212016-06-29سياسي

امام جمعه جیرفت: تلاش دشمن کمرنگ شدن اهمیت روز قدس است


تلاش دشمن کمرنگ شدن اهمیت روز قدس است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از جیرفت، حجت الاسلام رضا کرمی پور ظهر امروز در نشست ستاد نماز جمعه این شهرستان اظهار داشت: شب های پرفضیلت قدر را با بهره های معنوی پشت سر گذاشتیم و امیدواریم سال آینده سال ظهور امام زمان (عج) باشد.

وی بیان کرد: باید در راستای راهپیمایی روز جهانی قدس برنامه های لازم صورت گیرد و شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اقدامات لازم را در این زمینه انجام داده است.

امام جمعه جیرفت افزود: روز جهانی قدس یکی از یادگاران امام خمینی (ره) است و تلاش دشمنان این است که اهمیت این روز کمرنگ و فلسطین از صدر اخبار جهان خارج شود و رژیم اشغالگر قدس در امنیت خاطر در منطقه حضور داشته باشد.

کرمی پور تبیین کرد: امسال حساسیت بیشتری نسبت به روز جهانی قدس وجود دارد به این دلیل که شکست های متعدد دشمنان در منطقه به ویژه در سوریه و عراق و از جهت دیگر شکست آمریکا در یمن و رسوا شدن آنها صورت گرفت.

وی تصریح کرد: می طلبد مردم حضور بیشتری نسبت به سال های گذشته در این راهپیمایی باشکوه داشته باشند و از اقشار مختلف مردم دعوت می کنیم که در مراسم روز جهانی قدس که از ساعت 11 از میدان شاهد به سمت مصلی جیرفت برگزار می شود، شرکت کنند تا بار دیگر مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی و ایادی او زده شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه جیرفت: تلاش دشمن کمرنگ شدن اهمیت روز قدس است

امام جمعه جیرفت: تلاش دشمن کمرنگ شدن اهمیت روز قدس است