مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 تیر 1395 ساعت 16:012016-06-29اقتصادي

شهردار رشت: پل چمارسرای رشت مرمت می شود


پل تاریخی چمارسرا در راستای اجرای طرح بازآفرینی شهر رشت مرمت و احیا می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از رشت، سند ملی بازآفرینی شهر رشت در وزارت راه و شهرسازی به تصویب رسیده و مرحله نخست آن اجرایی شده است.

شهردار رشت بعد از ظهر امروز در جریان بازدید از پروژه های شهر رشت با اشاره به اجرای طرح ملی بازآفرینی شهری اظهار کرد: تسطیح جداره متصل به رودخانه به منظور برداشت زمین و تولید نقشه های وضع موجود در راستای پروژه مرمت و احیای پل تاریخی چمارسرا آغاز شده است.

سیدمحمدعلی ثابت قدم، مرمت پل تاریخی چمارسرای رشت را نیازمند مساعدت سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری به منظور حمایت صندوق احیا، مرمت و بهره برداری دوباره از بناها و مکان های تاریخی عنوان کرد و افزود: اقدام های لازم به منظور تامین منابع مالی در مورد مرمت و احیای پل تاریخی چمارسرا با هماهنگی سازمان مذکور انجام می شود.

وی در ادامه با بیان اینکه مرمت هتل ایران نیازمند مساعدت اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گیلان و صندوق احیا و مرمت بناها است، تصریح کرد: تشکیل جلسه به منظور حمایت از تملک، احیا و بهره برداری از ساختمان هتل ایران با اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان حائز اهمیت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهردار رشت: پل چمارسرای رشت مرمت می شود

شهردار رشت: پل چمارسرای رشت مرمت می شود