مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 تیر 1395 ساعت 15:452016-06-29اجتماعي

معافیت دانش آموزان بی بضاعت عشایر خوزستان از پرداخت پول کتاب


دانش آموزان بی بضاعت عشایر در استان خوزستان از پرداخت پول کتاب معاف شدند .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما ، مدیر آموزش و پرورش عشایر خوزستان گفت : تامین هزینه کتاب های درسی دانش آموزان بی بضاعت که در دوره های مختلف تحصیلی بین 22 هزار تومان تا 30 هزار تومان متغیر است، بر اساس اولویت انجام می شود.

حمید قنبری با اشاره به کمک 135 میلیون ریالی آموزش و پرورش به دانش آموزان عشایری افزود: با توجه به اینکه درصد قابل توجهی از دانش آموزان عشایری استطاعت مالی ندارند و همچنین وجود کودکان بی سرپرست و یتیم در مناطق 14 گانه عشایر این میزان اعتبار مبلغ بالایی محسوب نمی شود ، بنابراین این مدیریت همچنان پیگیر تامین اعتبار بیشتر برای پوشش حداکثری دانش آموزان است.

وی اظهارداشت : علاوه بر بحث کتاب ، تهیه پوشاک فرم نیز مورد توجه آموزش و پرورش عشایر است که به ابتکار انجمن اولیا و مربیان اداره کل 50 درصد دانش آموزان از لباس فرم برخوردار شدند و سال تحصیلی جدید نیز این موضوع در دست پیگیری است تا تعداد بیشتری از دانش آموزان محروم عشایری مانند دانش آموزان شهری از پوشاک مناسب و لباس فرم برخوردار شوند.

مدیر آموزش و پرورش عشایر خوزستان ادامه داد : بالاترین جمعیت دانش آموزی عشایری در خوزستان و کشور به تعداد بیش از چهار هزار و 300 نفر دانش آموز در منطقه محروم اند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معافیت دانش آموزان بی بضاعت عشایر خوزستان از پرداخت پول کتاب

معافیت دانش آموزان بی بضاعت عشایر خوزستان از پرداخت پول کتاب