مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 تیر 1395 ساعت 15:402016-06-29اقتصادي

جزییات بخشودگی جرایم کارفرمایان خوش حساب


معاون فنی و درآمد سازمان تامین اجتماعی ضمن تشریح جزییات قانون بخشودگی جرایم کارفرمایان خوش حساب گفت: افرادی که در گذشته دچار مشکل شدند تا 27 شهریور برای ارائه درخواست مهلت دارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمهر، محمدحسن زدا در مورد بخشودگی جرایم کارفرمایان خوش حساب گفت: در این خصوص مصوبه ای از هیات دولت گرفتیم و از این پس رویکرد و نگاه تامین اجتماعی، بخشودگی جرایم کارفرمایان خوش حساب است.

وی به تسهیلات ارائه شده در این مورد اشاره کرد و افزود: قصد داریم با این اقدام به کارفرمایان نشان دهیم که متوجه گرفتاری و نگرانی های آنها هستیم؛ چرا که این افراد در طول سال های اخیر با تحریم ها و کاهش و نوسانات شدید نرخ ارز با حوادث غیرمترقبه ای مواجه بودند که باعث شد نتوانند تکالیف قانونی خود را به موقع انجام دهند و گاهی دچار جریمه های سنگینی شدند.

به گفته زدا، سازمان آنها را درک می کند و متوجه است که شرایط سختی داشته اند، به همین دلیل کارفرمایان خوش حساب می توانند به تامین اجتماعی مراجعه و درخواست خود را ارائه دهند و بعد از بررسی و تصویب خوش حسابی آنها، مشمول بخشودگی جرایم می شوند.

معاون فنی و درآمد سازمان تامین اجتماعی در مورد قسط بندی جرایم تاکید کرد: مدل های متنوعی در اختیار آنها قرار می گیرد و اختیار انتخاب با آنهاست که به صورت قسط بندی اصل حق بیمه را پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات بخشودگی جرایم کارفرمایان خوش حساب

جزییات بخشودگی جرایم کارفرمایان خوش حساب