مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 تیر 1395 ساعت 15:402016-06-29ورزشي

گودرزی: قراردادها شفاف و روشن به مردم و رسانه ها اعلام شود


وزیر ورزش به هیئت مدیره سرخآبی ها توصیه کرد؛ یکصدایی، حرکت براساس قانون و توجه به هویت فرهنگی دو باشگاه را مدنظر داشته باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صداوسیما" به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان؛ محمود گودرزی در نشست های جداگانه ای با اعضای جدید هیئت مدیره دو باشگاه پرسپولیس و استقلال به آنها توصیه کرد یکصدایی، حرکت بر اساس قانون و مقررات و توجه به هویت فرهنگی دو باشگاه را مد نظر داشته باشند.

وزیر ورزش عصر سه شنبه ابتدا با اعضای جدید هیئت مدیره استقلال دیدار کرد، بهرام افشارزاده سرپرست، مسعود معینی، شهاب جهانیان و حسن زمانی اعضای هیئت مدیره استقلال در این نشست بودند.

در ابتدای این جلسه بهرام افشارزاده گزارشی از وضع حال حاضر باشگاه ، تعداد بازیکنانی که با نظر سرمربی تیم جذب کرده اند ، نحوه قراردادها و میزان آن را به اطلاع وزیر ورزش رساند.

سرپرست باشگاه استقلال گفت: تمامی نشست های هیئت مدیره صورتجلسه می شود و روند تصمیم گیری روشن است و نکته مهم در قرارداد تمامی بازیکنان این است که مالیات بر عهده خود آنهاست.

شهاب جهانیان عضو هیئت مدیره استقلال هم با اشاره به نظارت هیئت مدیره بر میزان درآمد ها و هزینه کردهای باشگاه استقلال گفت: در قراردادهای بسته شده با بازیکنان کاملا شفاف جلو رفته ایم و اسیر جو و هیاهوی بازار نقل و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گودرزی: قراردادها شفاف و روشن به مردم و رسانه ها اعلام شود

گودرزی: قراردادها شفاف و روشن به مردم و رسانه ها اعلام شود