مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 تیر 1395 ساعت 13:552016-06-29سياسي

صدای همه ما در روز قدس؛ وحدت و حمایت از ملت فلسطین +فیلم


رییس جمهور، ملت بزرگ ایران و مسلمانان جهان را به شرکت گسترده و پرشور در مراسم روز جهانی قدس فراخواند و گفت: صدای همه ما در روز قدس، وحدت و حمایت از ملت فلسطین است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صداوسیما "به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، آقای روحانی روز چهارشنبه در حاشیه جلسه هیئت دولت گفت: امسال با انسجام و اتحاد بیشتر، شاهد حضور پرشورتر مردم ایران و سایر کشورهای اسلامی در مراسم دفاع از مظلومیت مردم فلسطین و آزادی قدس شریف خواهیم بود.

اظهار داشت: ملت بزرگ ایران برای لبیک گفتن به ندای امام راحل و پاسخ به صدای مظلومیت مردم فلسطین که حدود 70 سال است از خانه و زندگی خود آواره شده اند، در روز قدس با حضور باشکوه خود در خیابان ها و میدان ها به سمت میعادگاه نماز جمعه حرکت می کند و فریاد حمایت خود از مظلومان عالم به ویژه مردم فلسطین را به گوش جهانیان خواهد رساند.

رییس جمهور با اشاره به اینکه در طول 37 سال گذشته، مردم هر ساله در راهپیمایی روز جهانی قدس حضور داشته اند و امسال از ویژگی خاصی برخوردار است، گفت: صهیونیست ها در سال های اخیر با تلاش پشت پرده و ایجاد ترور و درگیری میان کشورهای منطقه و جهان اسلام و همچنین جنگ مسلمان با مسلمان و نیز مسلمان با مسیحی، قصد دارند جنایات خود را به فراموشی بسپارند و کاری کنند که مسلمانان و مردم منطقه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدای همه ما در روز قدس؛ وحدت و حمایت از ملت فلسطین +فیلم

صدای همه ما در روز قدس؛ وحدت و حمایت از ملت فلسطین +فیلم