مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 تیر 1395 ساعت 11:512016-06-29فرهنگي

آغاز تصویربرداری اپیزود 11 سریال چرخ فلک/ بازنویسی فیلم نامه اپیزودهای جدید


سریال چرخ فلک به کارگردانی عزیز اله حمیدنژاد و بهرام عظیم پور اینروزها در مرحله بازنویسی اپیزود 11 و انتخاب لوکیشن و بازیگر قرار دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار رادیو و تلویزیون "، ضبط اپیزود 11 سریال چرخ فلک بعد از یک هفته استراحت دوباره از سر گرفته شده است.

همچنین نویسنده ها در حال بازنویسی فیلمنامه اپیزود 11 هستند و در کنار آن عوامل تولید مرحله انتخاب لوکیشن و بازیگران را سپری می کنند.

اپیزودهای این سریال را عزیز الله حمیدنژاد و بهرام عظیم پور به طور مجزا جلوی دوربین برده اند و مدتی است که احسان عبدی پور به عنوان کارگردان به این دو پیوسته تا چند اپیزود را کارگردانی کند.

عبدی پور کارگردانی فیلم های سینمایی آه ای عبدالحلیم ، پاپ و تنهای تنهای تنها را در کارنامه خود دارد.

عوامل اصلی مشترک این سریال اپیزودیک عبارتند از: تهیه کننده: مجید مولایی، نویسنده: علیرضا طالب زاده، مجری طرح: کامبیز دارابی، تدوین: حسین غضنفری، طراح صحنه و لباس: حسن روح پروری، طراح چهره پردازی: محمدرضا قومی، مدیرتولید: حیدر زرقومی و مشاور رسانه ای:هادی داداشی.

کامران ، می نا ، باران و سارا و نوری به کارگردانی عزیزالله حمیدنژاد و داود ، خالد و بیتا به کارگردانی بهرام عظیم پور از دیگر اپیزودهای این سریال هستند که این روزها مراحل فنی خود را طی می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز تصویربرداری اپیزود 11 سریال چرخ فلک/ بازنویسی فیلم نامه اپیزودهای جدید

آغاز تصویربرداری اپیزود 11 سریال چرخ فلک/ بازنویسی فیلم نامه اپیزودهای جدید